Sunday 15 January 2012

Sang Putih Kalah Dengan Sang Hijau ! ;(

YEAHH ! sure korang pelik dgn tajuk aku nih ! memang hari ni aku hangin + sedey ! sang putih aku (bmw r1200r) vs sang ijau ( ninja zx-6r ) , kalah ! just imagine dat ;(


seriously taktau nk ckp ape , speechles jap , err , yeahh , ni lah sang putih n lawan dia yang neh pulak (ninja zx-6r )


yeahh ! ni haa moto tuh , just geram nk cerita , dah speed 220kmj seriously si beruk ni boleh potong lagi . xtau nk cakap ape dah , memang kekalahan paling teruk kot , sembang convoi semua speed macam roket , elok sgt lah kan , ok aku geram kat moto neh , --' , taktau nk cakap ape , newayy ride hari ni enjoy gila wiff mie , akid , boy , apit , batista n firdaus . hee . xcaya tgk lah pix ni ;D





meriah gila kan ;) , yeahh , walaupun sang putih kalah , aku tetap syg diaa , mcm aku syg wife aku sekoq lagi , HAHA , jangan marah sayang <3 , last pix wiff my baby muka nk kalah race , HAHA ! --'





dahdah , done ntk cerita ari nih , esok bukak cerita lain pasal assignment yg berlambak tuhh pulak , biker-2 nak tido xlarat , kawan-2 enjoy gila dgn korang ary neh <3 , END THE STORY OF THE DAY ! goodnite peeps ! ;D

No comments:

Post a Comment